30 Mayıs 2013 Perşembe

Milan Kundera "Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği"

Uzun bir ayrılıqdan sonra yenə buradayam... yenə bloguma qovuşmuşam : ) Bəzi problemlər səbəbindən  vaxt tapıb kitab oxuya bilmirdim. Nəhayət 4 gündür oxumaqda olduğum lakin davam etməkdə tərəddüd etdiyim kitabı bitirdim. 

İlk öncə kitab haqqında qısa məlumat verim, kitab Milan Kundera'nın ən  məşhur romanlarından biridir. Yazıçı romanı 1982-ci ildə yazmış, 1984-cü ildə isə Fransada çap etdirmişdir. 



Qeyd edim ki, roman bir-birindən fərqli amma çox əlaqəli dörd xarakterin üzərində qurulmuşdur. İnsanın var ola bilməsi üçün bütün bağlardan qurtulub,  yüngülləşməsi lazım olduğuna inanan, hətta bu yolda oğlundan belə uzaqlaşa bilən, həkim Tomas, anasının üzərindəki  təsirindən qaçaraq xilas olmağa çalışan, lakin bu səfər də Tomasa dərin bir bağlılıqla bağlanan Tereza, Böyük Yürüyüş'ə məcburu olaraq qatılan və nifrət edən, xəyanəti həyat tərzi halına gətirən rəssam Sabina, Sabina'ya və bağlı olduğunu düşündüyü dəyərlərə olan heyranlığına görə özünü təhlükəli bir səfərə atan, arvadı və qızı tərəfindən qəbul edilməyən Franz.

Romanın sonunda yazıçı hər bir xarakteri fərqli istiqamətlərə yönləndirir. Tomas yazdığı bir yazıya görə peşəsini tərk etmək məcburiyyətində qalır, Tereza daxili bağlarından xilas olur və özgürləşir, Sabina özünü sevən insanların arasında yeni bir həyat qurur, Franz isə qatıldığı səfərdə hücuma uğrayar və ölümlə qovuşur.

Qeyd etdiyim kimi kitabı oxumağa davam etməyə tərəddüd edirdim. Çünki kitabda 18+ hissələr həddindən artıq çoxdur. Təəssüf ki, bəzi yazıçılar kimi Kundera bu hissələri ustalıqla qələmə almayıb. Çünki kitabı oxuyanda bu hissələr məni diksindirdi və narahat etdi. Hətta kitabı yarımçıq qoymaq belə istədim.

P.S Romanın eyni adda Philip Kaufman tərəfindən 1988-ci ildə filmi də çəkilmişdir.  Lakin mən sizə filmə baxmağı məsləhət görmürəm.. Kitabda bu qədər 18+ səhnələr varsa təsəvvür edin film də nə qədər var))) 

Kitabdan seçdiklərim; 

~ Sadece bir tek hayat yaşadığımız için bu hayatı öncekilerle karşılaştıramaz ya da kusurlarımızı gelecekteki hayatlarımızda gideremeyiz; bu nedenle de ne istediğimizi bilmeyiz.~

~ Olaylar nasıl gelişirse öyle yaşıyoruz, önceden uyarılmaksızın, rolünü ezberlemeden sahneye çıkan bir tiyatro oyuncusu gibi.~

~ Her iki tarafı da mutlu edecek tek ilişki, duygusallığa yer vermeyen ve sevgililerden ne birinin ne de ötekinin birbirilerinin yaşamı ve özgürlüğü üzerinde hak öne sürmedikleri ilişki biçimidir~

~ Birisine merhamet duyarak sevmek, gerçekten sevmek değildir!~

~ İçinde yaşadığı yeri terk etmek isteyen kişii mutsuz kişidir.~

~ Gözü "daha yükseklerde bir yerde" olan herkes günün birinde gözünün karalabilceğini hesaba katmalıdır~ 

~ Kendisinden üstün bir güçle karşılaşan her kişi güçsüzdür ~

~ Güçlüler güçsüzleri incitemeyecek kadar güçsüz olunca, güçsüzler çekip gidecek kadar güçlü olmak zorundaydılar~

~ İhanet. Küçük yaştan başlayarak babamız; öretmenimiz bize ihanetin düşünebilecek en alçakça suç olduğunu söyleyip dururlar. Peki ama nedir ihanet? İhanet setleri yıkmak demektir. İhanet, setleri yıkmak ve bilinmeyene doğru başını alıp gitmek demekdir. ~

~ İlk ihanet onarılmazdır. Başka ihanetlerden oluşan bir zinciri harekete geçirir ve her biri bizi ilk ihanetimizden uzaklara, daha uzaklara götürür.~

~ Gürültünün iyi bir yanı var. Sözcükleri boğuyor~

~ Ölüler çocuklar kadar masumdur. Yaşam ne kadar acımasız olursa olsun, mezarlıkta hep huzur vardır. ~

~ Öldürmese bile yaşam boyu iz bırakır kazalar!!~

~ Gerçekten de, gündüz okunsun diye yazılmış kitaplar vardır, bir de sadece geceleri okunabilecek olanlar ~

~ Sevgi insanın gücünden vazgeçmesi demekdir ~

~ Yaptığımız işlere başkasının gözü değdiği an, ister istemez o göze hoş görünmeye çalışırız ve yaptığımız hiçbir şey dürüstçe olmaz~

~ Gizliliğini kaybeden her şeyini kaybetmiş demekdir ~

~ Insanlar genellikle dertlerinden kurtulmak için geleceğe kaçarlar; zamanın yoluna düşsel bir çizgi çeker, bu çizginin ötesinde o anki dert ve sıkıntılarının sona ereceğini sanırlar ~

~Aşk kabetdiyimiz yarıyı özleyişimizdir!~

~ Yürek konuştuğunda akıl karşı koymayı yakışıksız bulur ~

~ Soru, dekor bezini yırtıp bize sahnenin arkasında gizli olanı gösteren bir bıçak gibidir ~

~ Hepimiz gücü suçluyla, zayıflığı masum kurbanla özdeşleştirmeye yatkınızdır ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder